Soft-Evolution Pimero - является отличным календарем для записи возможных встреч и контактов, который подходит, как для больших организаций, так и для отдельных лиц. Если Вы часто путешествуете или работаете сразу за несколькими компьютерами Pimero предлагает Вам уникальную возможность распределять свой временной график в соответствии с вашими требованиями. Новые возможности: поддержка Skype, импортирование данных в Microsoft Outlook, vCard (.vcf) и iCalendar (.ics), отправка электронных писем.
Некоторые ключевые особенности "Pimero":• Календарь.
• Планировщик.
• Менеджер контактов - предлагает более 30 полей для хранения пользовательских данных.
• Заметки.
• Телефонная книга.
• Instant Messenger.
• Встроенный Reminder(праздники,дни рождения и тд).
• Синхронизации с мобильными устройствами.
• Автоматическая синхронизация с другими компьютерами на которых установлен Pimero.
• Skype Интерфейс - просто щелкните правой кнопкой мыши на контакте и нажмите кнопку "вызова".
• Pimero шифрует данные и закрывается паролем. Шифрование обеспечивает полную сохранность данных на компьютере.
• Возможность отправить электронную почту или инициировать телефонный звонок нажатием одной кнопки.
• Встроенный iPimero специально разработанный для запуска в браузере вашего мобильного устройства.
• Возможность импортировать и экспортировать данные в Microsoft Outlook,VCard,iCalendar,VCard/VCalendar,CSV Datei,Pimero2007.
• Центр печати - Pimero предоставляет много новых динамичных форм и шаблонов для печати контактов,встреч,заметок и задач.
• Поддержка разнообразных скинов.
• Легкий поиск.
EngPimero is a convenient appointment calendar and task list manager ideal for small teams and individuals. If you are on the road frequently, work with several computers or bring together several people into a team, Pimero offers you unique benefits in appointment scheduling.
With its automatic synchronization, based on Microsoft SyncFramework technology, you need not give a second thought to how you maintain your appointments up-to-date. Every computer which runs Pimero synchronizes automatically with all other computers in the network.
Take your notebook with appointments and task list on trips - regardless of what you change whilst on the road, it will synchronize with what has changed in the meantime in the office or at home as soon as you re-connect to the network. Synchronization works in both directions. If you often work in different places, you always have access to your personal login from all computers in the network.
This means that you have your information readily available - anywhere, anytime. With its multi-user capabilities, you have the perfect tool for team-work. Display the appointments and task lists of colleagues, employees and friends next to one another - easily and clearly.
Use the Team Meeting Finder to find available times for several users and specify who may enter and see other's information. Protect your private domain with private entries which only you can read, irrespective of any other settings. Select between several entry categories and maintain a clear overview at all times.
Key Features:
· Scheduler
· Contacts
· Tasks
· Automatic synchronisation
· Time Line for Team Appointments
· Mobile devices synchronisation
· Skype Interface
· Notes
· Instant messenger
· Outlook Import & Export
· High Security through Data Encryption
· Reminders
· Folder based structure
· Skin Support
· Huge Print Center
· No monthly costs/fee
· Data is available offline
· RSS feed reader
Язык/Language: англ/english
OC/OS: Windows 2K / XP / 2003 / Vista / 7
Официальный сайт/Homepage: anonym.to/?http://www.soft-evolution.com/
Размер: 24 Мб
Забрать Soft-Evolution Pimero Pro 2012 R3 v7.3.4765